Overzicht activiteiten
img
Nieuw seizoen van start
05-09-2017
De R is in de maand en dat betekent dat we nu echt in het nieuwe seizoen zijn aangekomen. Komt u meedoen met een van de vele activiteiten of vieringen?
img
Probeer de Alpha-cursus vanaf 19 september
20-08-2017

Waarom hebben al meer dan 24 miljoen mensen een Alpha gevolgd? Waarom gebeurt dat op meer dan 500 plekken in Nederland? En waarom organiseert onze parochie al voor de 24e keer een Alpha-cursus? Kom vrijblijvend naar de open avond op dinsdag 19 september 2017 om 19:00 uur en ontdek het zelf! Jong of oud, gelovig of niet-gelovig, vragen of twijfels, u bent van harte uitgenodigd.

img
KISI Club
01-12-2016
Elke eerste zondag van de maand is er in de huiskamer naast de Lucaskerk te 's-Hertogenbosch KISI Club voor alle kinderen vanaf 5 jaar.
img
Inloopavonden 2017
04-11-2016
Elke tweede donderdag van de maand is er een inloopavond in de parochiezaal van de Sint-Lucaskerk. Deze avonden zijn voor iedereen toegankelijk.
img
Tienergroep CHILL
03-11-2016

Wat is CHILL?

Wij zijn een groep speciaal voor tieners die na het H. Vormsel maandelijks bij elkaar komen om samen allerlei leuke dingen te doen en het geloof nog beter te leren kennen. CHILL is een afkorting, bedacht door onze tieners: Christus Houdt van Iedereen LevensLang.

img
Birgitta bijeenkomsten
02-11-2016

In de Birgitta-bijeenkomsten worden actuele en inspirerende onderwerpen in relatie met geloven en kerk besproken.

img
Bijbelleesclub
02-11-2016
Maandelijks worden er in onze parochie bijeenkomsten rond de Bijbel gehouden.
img
JongerenAvond Aan de Parade
01-11-2016

J.A.A.P is voor Jongeren uit de parochiële eenheid H. Maria & H. Johannes en biedt gebed, verdieping en ontspanning.

img
Biddend de bijbel lezen
12-10-2016

Biddend de bijbel lezen: ‘Het alleen zijn met God – waarin je tot Hem spreekt en Hij tot jou’

Welkom op een nieuw vervolg op de Alpha-cursus die gehouden gaat worden op de 3e vrijdag van de maand, te beginnen op 21 oktober 2016. De avonden staan in het teken van het Woord van God waarin we zien hoe God levens verandert, omdat mensen Jezus leren kennen en de kracht van zijn Heilige Geest ervaren.

img
Kinderbijbelclub in Rosmalen
01-10-2016

Wist je dat de Bijbel eigenlijk helemaal geen saai boek is? Er staan héél veel mooie en spannende verhalen in. Het kerstverhaal kennen jullie allemaal wel. Maar wie kent nu echt het verhaal van Adam en Eva? Ook over Jezus zijn er veel mooie verhalen. De mooiste verhalen uit de Bijbel pikken we eruit. lezen, over praten en ook heel veel leuke dingen erbij doen. Gewoon een gezellig uurtje, waarbij JIJ uiteraard niet mag ontbreken.